Sinds mei 2000 ben ik werkzaam bij Nieman. Als secretaresse ben ik verantwoordelijk voor de facilitaire zaken, bied ik ondersteuning aan de adviseurs en specialisten van de diverse teams, telefonie- en receptiewerkzaamheden en diverse administratieve werkzaamheden voor vestiging Utrecht. Ook heb ik in de afgelopen jaren diverse interne en externe trainingen gevolgd zoals telefoontraining, debiteurenbeheer, timemanagement en ben ik BHVer.
Begin 2019 heb ik de mogelijkheid gekregen om de overstap te maken van het secretariaat naar de afdeling Finance & Control. Hier heb ik tot op de dag van vandaag geen spijt van. Ik ben nu verantwoordelijk voor de debiteurenadministratie. Daarnaast maken we sinds mei 2019 gebruik van DebWatch wat mij ondersteunt met het debiteurenbeheer. Vanuit dit systeem worden automatisch herinneringen en aanmaningen gestuurd en komen er acties in mijn werkstroom als ik bijvoorbeeld moet gaan nabellen omdat er een tweede herinnering is gestuurd maar nog niet betaald is.
Mijn ervaring bij Nieman
Nieman is een gezellig bedrijf waar nog steeds een familiecultuur heerst waar iedereen voor elkaar klaar staat. Ik heb het ontzettend naar mijn zin bij Nieman dit komt mede door de diversiteit aan werkzaamheden die op het secretariaat uitgevoerd worden. Ook op de administratie is geen dag hetzelfde, je maakt een planning met wat je allemaal die dag wil doen, maar vaak lukt dat niet allemaal. Er zijn ook op de administratie ad-hoc zaken die geregeld moeten worden. Hierdoor blijft het werk leuk en uitdagend.