Wij zoeken nieuwe collega's
Bekijk alle vacatures

Is uw bedrijf op de hoogte van de regelgeving en bijbehorende berekeningen, maar loopt u of uw medewerkers toch regelmatig aan tegen vraagstukken waarbij u niet zeker bent van het antwoord? Dan is mogelijk onze ‘helpdeskfunctie’ iets voor u.

Helpdeskfunctie

Uitgangspunt van de helpdeskfunctie is dat Nieman voor uw bureau fungeert als een zogenaamde ‘vraagbaak’. Dit betekent dat uw medewerkers altijd vragen omtrent bouwtechniek, regelgeving, bouwfysica, brandveiligheid, installaties en dergelijke bij ons neer kunnen leggen.

Voordeel van de helpdeskfunctie is dat u voorrang krijgt bij de planning van werkzaamheden. Wij streven ernaar om de vraag direct te beantwoorden. Indien dit onverhoopt niet mogelijk is, zal de vraagsteller hiervan op de hoogte worden gebracht. Een ander voordeel is dat u ad hoc advies krijgt, zonder dat er tijd verloren gaat met het maken van prijsafspraken.

Vragen?

Iets voor u? Neemt u contact op met Cor Ruiter om de voorwaarden te bespreken.

Uitgangspunt van de helpdeskfunctie is dat Nieman voor uw bureau fungeert als een zogenaamde ‘vraagbaak’.